Pages

pondělí 7. prosince 2015

Vánoční seminář 2015 - 1. díl

Protože jsem Vám slíbila, že Vás provedu tím, co jsem vše prožila a stihla před první adventní nedělí, tady je první malá ochutnávka z vánočního semináře. Letos jsem ho poprvé absolvovala společně s mojí kamarádkou a bylo to príma. ♥ Mohly jsme vše společně probírat a rozebírat - co je lepší, co je horší, co by se dalo udělat tak anebo jinak...
     Nálada na semináři jako vždy na uvolněné úrovni a prostředí opět připraveno k plnému nasazení obou designerů/floristů. Opět se zdobily vánoční růže, květiny, vyráběly se adventní věnce a svícny. A to jak obyčejné, tak i netradiční. Povedený seminář jako vždy. Nicméně i letos jsem si vybírala své TOP. Na mě nejvíc zapůsobila kombinace bílé a růžové, do které jsem se zamilovala. No prostě čistá romantika :-) Kdyby se měl každý kousek zvlášť hodnotit, oboduju svícínek s bílou svíčkou, růžovým karafiátkem s křišťálově bílýma a růžovýma baňkama zdobený bílým (samozřejmě stříkaným) eukalyptem (viz. foto níže). Ten mě oslovil ze všeho nejvíc.
     Tuto příjemnou neděli završily poslední nákupy vánočních ozdob. No a po neděli už nezbývalo nic jiného než se do toho pomalu pustit :-)
     Zde už první fotky ze semináře. A protože mám fotek spoustu, zítra se můžete těšit na pokračování. Hezkou dobrou noc.

Photo: By Michel Design 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!