Pages

středa 29. dubna 2015

Mobitex 2015 - 2. díl

     Protože jsem včera slíbila, že Vám prozradím, kteří vystavovatelé na Mobitexu u mě zíkali největší údiv. Tady jsou. 
     Pro mě ráj květin, barev a okouzlující prostor. Pro někoho jen umělé květiny bez života a vůně. Ano, to jsou umělé květiny. Ale přesto, kolik radosti a parády dokáží udělat! A hlavně... kolik z nich vypadalo, že jsou snad opravdu skutečné - živé. Byla jsem překvapena kolik úsilí bylo věnováno jejich výrobě a těm nejmenším detailům. Škoda jen, že neznám firmu, která je vyrábí. Mít tak tu fotku zepředu..., věděla bych to hned. Vystavovatelé jsem prošla na internetu všechny a nenašla je, pokud víte o koho se jedná, budu ráda když mi napíšete.
     A co Vy, máte rádi květiny? Dáváte přednost spíš těm živým než umělým? 

Photo: By Michel Design


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!