Pages

pondělí 20. dubna 2015

2. Jarní narozeniny

... tentokrát moje. Člověk je zase o rok starší. Letí ten čas jako voda a třicítka už mi pomalu dýchá na krk.

     Musím ale říct, že společné chvíle s rodinou jsou ty nejlepší a hlavně nejcennější! A moc si jich užívám. Babička si letos na mě vymyslela jednu malou kulišárnu, na kterou jsem skočila a hlavně nečekala. A co hlavně, nečekala jsem žádný dort. Když mi přáli s dortem a hořícíma svíčkama na něm, těšila jsem se jako malá, že si můžu něco přát. Když ale dort přinesli a už jsem na něj viděla, vytřěštila jsem oči a říkám: "Dvacet? Ale babi..." A pak mi to došlo... 20 + 5 svíček, no není to originální? Člověk má pocit, že mu je míň a to není na škodu :-D Asi to začnu praktikovat u všech :-) Dík nápadům
     Kdopak je letos s oslavou další na řadě? 

Photo: By Michel Design

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!